星期四, 9月 30, 2021

靈氣幫助痛風 Reiki Helps Gout

pexels-photo-1656133.jpeg



靈氣幫助痛風 Reiki Helps Gout

我在魁北克的蒙特利爾寫信給你,我在那裡練習靈氣已經 15 年了。 我母親最近因為痛風病得很重,尿酸在大腳趾的關節處積聚。 經過醫生近兩週的治療,她仍然不能走路。 我去了她家,大約離我家三個小時的路程,給她做了兩次足部治療。 第二天,她又可以走路了! 靈氣是一個很棒的治療工具,我很高興告訴別人。



作者姓名:

蘇珊蘭德里





延伸閱讀:

《CNN報導-靈氣減輕乳癌化療副作用》

《如何增進靈氣的手感》

《醫院裡的靈氣應用》

《能量治療在臨床醫學的應用》

《人體自我療癒的關鍵-副交感神經系統》

《靈氣和創傷後壓力症候群 PTSD》





Reiki Helps Gout

I'm writing you from Quebec Montreal where I’ve been practicing Reiki for 15 years now. My mother was very sick recently with a gout crisis, an accumulation of uric acid in the articulation of the big toe. After almost two weeks of treatment by the doctor, she still couldn't walk. I went to her place, which is three hours away from my home, and gave her two treatments on her foot. The following day she was able to walk again! Reiki is a wonderful healing tool, which I’m happy to tell others about.



Author Name:

Suzanne Landry



沒有留言:

人生就像一場遊戲

  人生就像一場遊戲。 前面二十級(歲)基本上都是新手村。 然後你的新手NPC是亂數決定的爸媽。 個人能力數值跟著NPC的資源決定一半的基數。 等到等級可以出新手村,遊戲的自由度大增。 有的人會考慮再練等級(念大學、研究所)多上升一些點數才要出村去解任務,也有人迫不及待的出村去探...